spontantur til IKEA

Heisann!

I dag har jeg vært på utplasseringen min, og jobbet med litt småtteri pluss en sak om en finalist i en biologi-konkurranse. Jeg merket det skikkelig til morgenen i dag, at jeg var gira og klar for jobb igjen. Det er liksom ukens høydepunkt uansett hvor sliten jeg skulle være. Det er så godt å drive med det jeg vet at jeg skal fortsette med videre i livet!

Men over til noe annet. På tirsdag var jeg på skolen som vanlig, og på bussen hjem med Malin snakket vi om IKEA, for hun skulle dit med moren sin. Så tiker det inn en melding typ. fem minutter etter jeg kommer inn døra hjemme, hvor hun spør om ikke jeg bare hadde lyst til å være med til IKEA også da. Det hadde jeg jo såklart (trenger alltids en unnskyldning til å kjøpe billige duftlys, haha), og vi kom oss avgårde sånn i åttetiden – på kvelden. Spontant og passe sent, hehe. Vi hadde det skikkelig gøy til tross for tre slitne jenter og lange avstander der inne. Jeg var ikke hjemme før klokken var ett om natten, men det var totalt verdt det – fikk handlet en haug med duftlys og tatt en koselig kjøretur i samme slengen! 

(Q) Hva er deres must fra IKEA?
(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg