first weekend

Heisann!

Så godt det var med helg nå… Har hatt en passe kjedelig og tung fredag, sånn skolemessig, og jeg har egentlig hatt ganske hodepine både i går og i dag. Jeg hadde engelsk og samfunnsfag med mye oppgaver og lite som skjedde i begge øktene. Så hadde jeg kjøretime, hvor jeg blant annet kjørte til Sandefjord og trente både på å kjøre i ukjent by, og masse bykjøring. Det gikk veldig greit, og jeg er i stadig utvikling. Noe som kommer godt med, siden jeg fyller 18 om kun åtte dager(!!!). Nå skal jeg ta det rolig, og senke skuldrene denne helga. Skal bare i en familiebursdag til kusina mi på søndag. Ser skikkelig frem til en rolig helg med lite gjøremål og uten planer. Det har forresten begynt å snø ute! Det startet da jeg hadde kjøretime, og siden da har det falt masse ned. Det har lagt seg også, så gjenstår det bare å se hvor lenge det varer.. Litt gøy får det være!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Q) Hva skal dere denne helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg