nyttår, welcome 2017

Heihei!

Og riktig godt nytt år!! Det er litt uvant å kikke på mobilen og se at det sår 01.01.2017. Jeg skvetter nesten litt. Men wow, nå er enda et år forbi, og jeg har snakket mye om 2016 og hvordan året har vært. Også hvor fort det har gått. Det er nesten ikke til å tro. Men nå er det altså januar igjen, det er et helt nytt år og det er jaggu meg bare to uker til jeg er 18 år. 

I går skrev jeg at planen var å være hjemme, og så dra dit noen i familien min var. Høres kanskje litt puslete ut, men jeg tenkte at det var like deilig – med tanke på at jeg ikke hadde topp form ellers. Men så fikk jeg en melding fra et par fra gjengen i klassen, som lurte på om jeg hadde lyst til å komme til dem. Det hadde jeg så klart, og en time senere var jeg godt plassert der. Vi var vel bare en 7-8 stykker, men det var så himla koselig! Vi gjorde ikke noe store greier ut av det, men hadde heller en hyggelig greie der. Så gikk vi ut på terrassen fem minutter før klokka slo 00.00, og derfra så vi fyrverkeri fra nesten hel byen. Det var såå fint! Topp måte å avslutte året på. Nå er jeg så spent på hva som kommer. Hva 2017 bringer. Men først skal jeg fokusere på å ta det stykkevis, ikke haste over alt på en gang. Ha et fantastisk nytt år!!


(Q) Hvordan var deres nyttårsaften?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg