1. juledag

Heihei!

I dag var det nydelig å bare kunne strekke seg lenge i senga og skimte gavene fra gårsdagen i øyekroken. Jeg våknet halv tolv, og sto opp en liten stund senere. I natt kom ideen om å skulle være handy og produktiv, derfor sto jeg med hammer og spiker for å organisere og dekorere rommet mitt på nye måter da klokka var 02.00. Fantastisk jobba, Mathilde. Så tanken om å kanskje legge seg kom ikke streifende forbi før i tre-tiden i natt. Godt det er ferie! Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å få filmet julegavene mine på video, og så ser jeg hvor langt jeg kommer på redigering og slikt. Senere i dag, klokka fire, skal vi i et nytt selskap – denne gangen til Janne sin familie. Det blir nok hyggelig! Vi får snakkes, håper dere har en fin første juledag 🙂

(Q) Hva skal dere første juledag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg