christmas eve

Hei!

Nå er jeg vel hjemme etter en superkoselig julefeiring. Etter at jeg hadde sett ferdig julefilmene på tv, fikk jeg tatt på meg årets julekjole, og sminket meg. Gikk for en skikkelig glitter-look i dag, blir nok noe lignende til nyttårsaften. Så bar det avsted til kirken hvor vi fikk med oss julegudstjenesten, og etter det var det rett videre til tante og onkel som var vertskapet for årets feiring. Jeg rakk derfor ingen blogging i mellomtiden. Vi spiste deilig julemat, og med fire småville unger kunne vi ikke vente stort lenge med å åpne gavene. Så vi delte ut og åpnet presanger, slik at vi var ferdige allerede litt over syv. Da var det dessert-tid. Nå skal jeg ikke skryte noe voldsomt her, men det er bloggbart om jeg så skal si det selv; Tror dere ikke at selveste stakk av med mandelen da? Jo. Jeg dro i havn en stor sjokoladeplate etter å ha gjemt mandelen i en drøy time, haha! Jeg tenkte jeg skulle få filmet en sånn “mine julegaver”-video, som jeg har gjort i alle år nå (og det er jo en evighet siden jeg filmet sist), så det må jeg prøve å finne tid til i all julestriden. Vel, kvelden har vært mer enn vellykket, og jeg har storkost meg med familien. Håper dere har hatt en super julaften <3

(Q) Hvordan har deres julaften vært?
(Q) Hvordan gikk dere kledd?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg