evening to myself

Heisann!

Dagen har vært lang, eller den har gått i ett. Jeg og broren min ble hentet av mamma og Ben klokka åtte, og da var det destintion: Harryland. Vi fikk gjort både det ene og det andre, og jeg har vel fått gjort meg ferdig med omtrent alle julegavene nå. Det kjennes passe deilig! Vi spiste der, og fikk handlet både gaver, litt ting selv, en haug med godteri og så klart fikk jeg med meg mitt eget brett med pepsi max hjem. Finnes ikke bedre følelse… Jeg ble hos mamma og Ben i et par timer etter at vi kom hjem, og nå har jeg landet hos pappa igjen.Jeg har huset for meg selv, og jeg har allerede startet på gaveinnpakningen. Ser for meg at kvelden blir rolig og avslappende. Det blir deilig!

(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg