harryhandel for tur

Hei!

Ble visst ganske sent, dette. Jeg har vært i selskap hos farmor og farfar i kveld, sammen med hele familien. Det ble vår versjon av romjul-feiring, fordi tante og onkel reiser avgårde til Afrika i morgen, og blir der over jul. Jeg har ikke gjort stort annet enn å ta meg en deilig dusj, og lakkerte neglene mine i juletema. Lenge siden jeg har gjort noe annet enn simple farger på neglene.. Før var jeg ganske ekstrem på det. I morgen skal jeg tidlig opp og sette kursen mot Sverige. Mamma, Mikael, Ben og jeg har planlagt harrytur for å handle litt julegaver og kose oss. Det tror jeg blir veldig hyggelig! Jeg har ikke vært på Nordby-senteret på utrolig lenge. Er litt usikker på når vi skal hjem, men jeg trur ikke det blir så altfor sent. Vi snakkes forhåpentligvis utover dagen 🙂

(Q) Skal dere avgårde i ferien?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg