get some rest

Heisann!

I dag dro jeg på skolen til tross for at hodet var omtrent like plagsomt vondt. Men det viste seg å gå greit, med unntak fra et par gang er jeg var nære å ta neste buss hjem. Jeg kom meg gjennom dagen, men jeg merker det på både kroppen og hodet nå.. Jeg skal heldigvis ikke noe annet i kveld, så da får jeg bare slappe av, og pleie meg selv. Kan man jo håpe. Jeg har akkurat spise middag sammen med Thea og Janne, og for øyeblikket tar jeg det rolig på rommet mitt med noen duftlys og musikk. Krysser fingrene for bedre form snart. 

(Q) Hvordan er deres onsdag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg