obsessed

Hei!

Som dere kanskje har skjønt fra et par uttalelser tidligere, er jeg en svært stor forbruker av duftlys. Jeg klarer meg omtrent ikke uten.. Jeg har mange favoritter ettersom årstidene kommer og går, men nå har jeg virkelig fått meg en favoritt. Det er en lukt jeg føler passer like godt uansett tid på året. Jeg fikk det til jul i fjor, så det var jo på tide å tenne det nå i høst – synes jeg. Det er fra kremmerhuset og heter “Honey Nectar”, og har det fineste designet jeg noensinne har sett! Det er så behagelig å tenne det, og bare kjenne lukten spre seg på rommet mitt. Dette er favoritten min hittil, altså.. 

(Q) Hva er deres favoritt-duftlys?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg