San Francisco through my phone

..Slik som jeg gjorde i Los Angeles, kunne jeg ikke la mobilen ligge i veska under oppholdet vårt i San Francisco. Jeg tar, naturligvis, mange bilder med den også, og ender bestandig opp med full kamerarull etter hvert pitstop vi har vært på. Haha, typisk… Men jeg har nå i alle fall tatt mange mobilbilder fra vakre San Fran, da vi var der. De skal der få se et utvalg av her!


noen kule blomster langs veien // riktignok ikke San Francisco, men på veien dit. Her stoppet vi langs Highway 1 og bodde på et motell langs veien

Golden Gate Brigde – ganske obligatorisk // one big happy family (eller noe)

ei aldri så litta selfie hørte med // midt i sminke-stunden min med favoritten – Arizona ice tea

San Francisco’s alt for vakre gater, jeg kunne stirret på disse i timevis..

en klassisk, kinesisk paviljong i fine Golden Gate Park // enda flere fine gater

mer av den nydelige, eksotiske Golden Gate Park // utsikten fra Marine Vistapoint 

lillesøstra i lekker pose foran den verdenskjente brua // lillesøstra og storesøstra i lekker pose foran den verdenskjente brua

GODLEN GATE PARK – jeg er in love!!

enda. mere. gater. jeg. elsker. disse. gatene.

hvor fristende ser ikke disse ut?! fra en sjokoladebutikk langs Fishermans Wharf // var innom en butikk for å finne et spesifikt pudder, det viste seg at jeg kom til kontoret hvor de shippet ut varer istedenfor. Da ble jeg tatt med inn og swatchet masse produkter og fikk se på sommerkolleksjoner og masse mer! Sminke-himmmel!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i San Francisco før?
~Mathilde~

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg