upcoming tv-kjendis

Hei!

Jeg har vært relativt deppa de siste dagene, rett og slett fordi snøen bare forsvant på et blunk. Jeg var så klar for julestemning og alt godt, men neida. Regn og sur vind er liksom ikke helt det store når det etterfølger den koselige snøen… Men nok om snødepresjon (unnskyld, mener ikke å tråkke noen på tærne). Jeg har hatt veldig morsomme dager på jobb denne uka. Vi lager mye tv-innhold nå, og merker at det er mye mer produksjon enn det var før. Så bare vent, i vinter kommer nok både ansiktet mitt og hendene mine til en tv-skjerm nær deg, haha (superkjendis som får være med i noen sykdomsfilmer). Vel vel, nå skal jeg dykke ned i Netflix-universet, pakke meg inn i tepper, og prøve å få opp julestemningen med en julefilm mens det regner utenfor. Ha en fin kveld!

(Q) Hva driver dere med i november?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg