når ikke alt henger sammen

Jeg beklager for at jeg har vært såpass fraværende de siste dagene. Men i blant skjer ting som gjør at man må prioritere annerledes, og det skjer ting som helt flytter fokuset vekk fra det man pleier. De siste dagene har vært lange, hektiske og vonde. Jeg har prøvd så godt jeg kan å stå i hverdagen, ikke isolere meg vekk fra den. For det er viktig. Men det har krevd sitt. Jeg mistet en av mine aller kjæreste for noen få dager siden, og siden da har alt handlet om å ta dag for dag. Mer ønsker jeg ikke å gå inn på, men jeg vil likevel at dere vet. Bare fordi det er vanskelige tider. Og akkurat nå skal det være lov å kjenne på sorgen, så lenge den ikke tar overhånd. Det går seg til, men det krever ganske mye…
Jeg må bare få ta tiden som trengs. Huske på alle de gode minnene. Ønsker dere alle en veldig fin uke videre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg