hverdagen i bilder

Heisann!

Det har vært så mye på gang de siste dagene. Vi har holdt på med en svær teorioppgave om ytringsfrihet på skolen, og jeg har jobbet en god del i tillegg. Det er deilig å få gjort litt, vært litt aktiv, og da er det desto bedre å komme hjem på ettermiddagene og ta det med ro. Jeg føler at dagene og ukene går så fort, og det er faktisk under en måned til vi er ferdig med siste eksamen og kan ta sommerferie – det er ganske rart… Vel, siden jeg er så himla dårlig på å oppdatere dere på det som skjer, kan jeg i det minste skryte av at jeg tar bilder konstant. Så her er et lite bildedryss av alt og ingenting, hverdagen min rett og slett.

(Q) Hva gjør dere om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg