gatsby

Heisann!

Herlighet, for en sinnsykt bra fest gårsdagen ble! Jeg skulle feire 20-årsdagen min, og hadde bestemt i lange tider at jeg skulle ha Gatsby-tema, eller bare rett og slett en fest dratt rett ut av 1920-tallet. Jeg ordnet med pynting, dekor og gjorde virkelig alt jeg kunne for at kostymet mitt skulle være gjennomført. Jeg må skryte litt av meg selv, for jeg var virkelig 20-talls fra topp til tå. Det var så gøy, og alle hadde gjort en innsats for å se ut som man gjorde for snart hundre år siden. Vi storkoste oss, hørte på god gammeldags jazzmusikk og jeg hadde i alle fall den morsomste bursdagsfeiringen jeg kan huske å ha hatt. Jeg elsker temafester, og gårsdagen ble så vellykka! Jeg er heldig som har så fine venner..♥

(Q) Hva synes dere om kostymene våre?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg