fredagslanding

God fredag!

Det kjentes digg med helg nå, denne uka har jeg vært spredd over hele Oslo fra dag til dag omtrent. Jeg har stort sett vært på Marienlyst hvor NRK holder til, og jobbet med praksisen min der. Men i går var produsenten for serien jeg jobber på og jeg på Ullevål Stadion på en konferanse og workshop om målgruppearbeid. Det var skikkelig spennende, og jeg holdt til og med et miniforedrag om en undersøkelse jeg har gjort i den forbindelse. Det var en skikkelig boost, og jeg følte meg så kul der jeg sto på et møterom med panoramautsikt over fotballstadion og snakket foran viktige mennesker. Sånne muligheter kommer ikke så ofte!
Tirsdagen var jeg på Aker Brygge med stefaren min, og vi spiste sammen på Olivia. Det var så koselig å ha en kveld med litt andre planer, og i annet selskap enn meg selv, med så god mat og et par vinglass. Så til tross for lange dager, har denne uka vært over snittet innhooldsrik og veldig, veldig hyggelig. Nå satser jeg på en rolig helg! Ha en fin fredagskveld 🙂

(Q) Hvordan har uka deres vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg