debutert som foredragsholder

God fredag!

Jeg er nesten litt stum etter gårsdagen. Det var en kveld med så mange inntrykk og gode ord! Det er ganske stort å si at jeg har stått foran en forsamling på relativt mange lærere og pratet om personlige, men ekstremt viktige temaer, på selveste Cappelen Damm. Jeg har lenge drømt om å bruke stemmen min til noe klokt, og endelig følte jeg at jeg fikk gjort nettopp det. Usunt kroppsfokus og spiseforstyrrelser. Jeg var så nervøs før vi skulle opp på scenen og snakke, men etter hvert ble det så naturlig. Hele samtalen fløyt så fint. Jeg hadde muligens verdens flinkeste psykologspesialist, Bente, ved siden av meg, og hun gjorde alt veldig mye tryggere. Da vi var ferdige var det så mange som ville prate med oss, stille spørsmål eller fortelle at de satte pris på det vi hadde snakket om. Jeg blir helt opprømt bare av å tenke på det nå, men herlighet, så vellykket kvelden ble! Jeg har søren meg debutert som foredragsholder!!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg