nerver og kaffe og søvn

Hei, dere!

Jeg har egentlig vært helt slakt siden lørdag, hehe. Det var veldig koselig å være ute med gode venner, og vi hadde det så utrolig gøy. Men da jeg kom hjem rakk jeg ikke ta av meg sminken engang før jeg sloknet i senga (og det skjer aldri!). Vel, søndagen holdt jeg meg innendørs og koste meg med repriser på TV, med kroppen begravd i kosebukse og hettegenser. Da vi sparket i gang enda en teoriuke på studiet i går, kjente jeg bare at jeg ikke hadde krefter til å gjøre stort (beklager foreleser, men jeg duppet av litt midt inni forelesningen der et sted). Så da jeg kom hjem slang jeg meg rett ned på senga og sloknet. Jeg hater egentlig å sove på dagen, for det ødelegger så fore resten av kvelden og natten, men i går klarte jeg ikke holde øynene oppe. 
Så godt som jeg kjenner meg selv, ble jeg sittende oppe halve natta. Lys våken. Herlig. Men da fikk jeg både strikket litt, sett på en julefilm – ja, jeg er allerede smått i gang, og jeg rakk å forberede litt til foredraget jeg skal holde i overmorgen. Herlighet, jeg kjenner jeg begynner å få bra nerver nå. Det er så stort, og jeg blir helt satt ut av tanken på at jeg skal stå og prate foran så mange mennesker om så viktige ting! Så siden dette tok opp natten min, hadde jeg ikke verdens beste utgangspunkt for dagen i dag, hehe… For å si det sånn, jeg har levd på kaffe det siste døgnet. Og godt er det. 

(Q) Er det flere som kjenner på kroppen at det er høst og mørkt ute?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg