søndagslørdag

I går hadde vi en skikkelig kosekveld i kollektivet, med en taco-variant, gullrekka og god stemning. Jeg er så glad i den typen fredagskvelder, og må nok si at jeg foretrekker det etter en lang uke, fremfor å dra ut eller gjøre masse annet. Særlig godt var det å kunne ligge i senga med en varm dyne over seg og se på serier mens været utenfor herjet. Typisk november. 

Da jeg kom meg opp av senga etter timevis med serietitting, bestemte jeg meg for å være skikkelig produktiv i dag. Helene og jeg vasket og støvsuget hele leiligheten, og jeg har fått ryddet bort et par ting på rommet mitt også. Så satte vi i gang med å vaske klær, og jeg fikk endelig tatt den sjauen nederst i vaskekurven. Så innmari deilig! Så nå lukter både klær og leilighet nyvasket, og det er lite som overgår akkurat det. Skikkelig søndags-stell på en lørdag. Senere i dag skal jeg til ei klassevenninne på vors/fest, og det ser jeg veldig frem til! Skal bare nyte lørdagen med noen timer fri først, hehe..

(Q) Hva er deres helgeplaner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg