chai latte på en fredag

God fredag!

I dag hadde vi obligatoriske gjennomganger av de sakene vi har levert de siste ukene på studiet. Ikke noe veldig store greier, men vi samlet gruppa vår og gav hverandre tilbakemeldinger på hva som kunne forbedres og hva som var gjort bra. Da vi var ferdige med det, kunne vi gå ut til helg, og det var bare helt nydelig med tanke på hvor mye vi har jobbet de siste ukene. Nå har vi det litt roligere en uke, med unntak av en fremføring til torsdag. Da jeg gikk hjemover mot St. Hanshaugen med jazz på ørene, fikk jeg så lyst til å bare unne meg en skikkelig god start på fredagen. Så jeg stakk innom ‘Åpent Bakeri’ på Bislett og kjøpte med meg en chai latte til å ta med på veien hjem. Det er rart hvordan så små ting kan gjøre så mye, men dette gjorde virkelig starten på helgen så ye bedre! Så oppfordring fra meg på fredagskvelden: gjør noe fint for deg selv i dag. Det trenger ikke være stort.

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg