jeg skal bli foredragsholder?!

Heisann!

I dag har jeg endelig hatt en fridag fra studiet, eller egentlig lesedag, men denne dagen har blitt en fridag for min del. Burde kanskje lest litt, men etter så mye jobbing og styr som vi har drevet med på skolen nå, trengs det virkelig litt pusterom. Likevel hadde jeg en viktig plan for dagen. For noen timer siden var jeg på besk på Cappelen Damm forlag, for å gjøre noen avtaler før noe veldig spennende som skjer neste uke. Jeg har visst om dette i et par måneder, men det er først nå det nærmer seg, og jeg er så vanvittig spent..! Jeg har nemlig blitt spurt om jeg vil være med å holde et foredrag for lærere om usunt kroppsfokus, og hvordan man kan møte elever som sliter med dette. Jeg skal snakke sammen med to utrolig dyktige mennesker, Eirik Husby Sæther, som er forfatter og politietterforsker, og Bente Sommerfeldt, som er psykologspesialist. Førstnevnte skal snakke om guttenes usunne kroppsfokus og boling, mens Bente og jeg skal snakke om spiseforstyrrelser og både det faglige og menneskelige rundt denne problematikken. Jeg gleder meg så enormt, men er ekstremt nervøs også. Jeg skal tross alt holde foredrag for mange mennesker om såre og vanskelige temaer. Og det er bare en uke til i dag(!!), herlighet.. Men jeg er så glad for at jeg har fått denne sjansen, for det er så viktig å prate om – og det vil jeg mer enn gjerne bidra til!

(Q) Hva er deres tanker rundt disse temaene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg