last week I…

Heihei!

Nå er jeg snart der hvor jeg kan slippe skuldrene ned etter en skikkelig intens periode her på studiet. Jeg har kun to dager igjen med arbeid, men det aller verste er over. Forrige uke var rimelig hektisk, men det skjedde mye gøy og koselig mellom slagene også. 

På mandag, for eksempel, var jeg og flere andre fra klassen på en radiofaglig kveld på Chateau Neuf med Anne Lindmo og Fredrik Solvang. For et arrangement! Det var lagt opp til at det skulle være delvis underholdende og delvis faglig og lærerikt. Først og fremt, Anne Lindmo – den kuleste dama vi har i norsk TV. Hun var så flink, og fortalte masse om intervjuteknikk og ‘behind the scenes’ av Lindmo. Skikkelig kult! 

På torsdagen var jeg på en case og dekket en nyåpning av en pop-up-butikk på Steen og Strøm for studiet. Det var Skappel som skulle åpne, og jeg fikk blant annet pratet med datteren til Dorthe Skappel, Marthe. Skikkelig inspirerende (fordi ja, jeg er jo strikkegal selv), og veldig koselig pop-up-store å være i. 

Dagen før var jeg på varetelling med jobben til stefaren min. Vi brukte vel omkring fem timer, og da jeg var ferdig med det, hadde jeg helt fri resten av dagen. Flaks for meg, var Martine i Oslo!! Hun hadde vært på en konsert med noen venninner kvelden i forveien, og ble i hovedstaden til onsdag. Vi møttes og tuslet litt rundt i sentrum. Det var så himla godt å se henne igjen, hun er så god å være sammen med!

… oog eller har dagene mine stort sett vært slik som dette. Går egentlig bare å venter på at jeg skal få firkantede øyne, så mye som jeg stirrer på skjermer om dagen, hehe.

(Q) Har dere gjort noe spennende i det siste?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg