Halloween

Hei, dere!

Håper dere har fått en grei start på mandagen og uka. Jeg har egentlig fått vært ganske produktiv hittil i dag. Vi er fortsatt i arbeid med nyhetsproduksjon på studiet, og det krever mye jobbing – særlig når jeg har kastet meg inn i videosak. Det er litt ekstra arbeid med filming, redigering og opplasting. Men nå nærmer jeg meg veldig snart ferdig, og godt er det. 

I helgen var jeg på halloween-fest, og det var så utrolig gøy! Jeg arrangerte vors, og passet på å dekke hele stua vår i halloween-dekorasjoner, med masse edderkopper, flaggermus og spindelvev rundt omkring. Det var ganske gjennomført! Vi dro videre fra meg, til ei venninne fra klassen som arrangerte festen. Der var det god stemning og masse liv. Jeg elsker alle kostymene, og hvor ekstremt kreative alle er! Selv var jeg et skjelett, og hadde fått tak i verdens kuleste drakt fra H&M, og sminket meg som en hodeskalle. Jeg må si at jeg var ganske fornøyd med egen innsats der, altså! Halloween er så gøy, det er nesten leit at det er et helt år igjen til neste gang…

(Q) Har noen av dere vært på en skikkelig kul halloweenfest/-feiring?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg