oktoberslutt

Hei!

De siste dagene har bare flydd avgårde. Jeg føler at jeg knapt har rukket å sette meg ned og tenke over hvilken dag det er, før neste dag har startet. Vi er i gang med andre bolk med redaksjonsarbeid på studiet, og det krever sitt. Jeg har jobbet med å finne noen saker jeg kan dekke, slik at jeg kommer best mulig i havn før neste uke med innleveringer og deadlines. Så i morgen skal jeg lage to saker, og krysser fingrene for at alt går på skinner.
I dag var jeg grytidlig oppe, og ute av døren 07.30, for på planen for denne dagen sto nemlig varetelling med jobben til stefaren min. Han jobber her i Oslo, så det var ikke lange turen ned til kontoret hans, men selve varetellingen var naturlig nok litt jobb.. Vi var ganske effektive, og ble ferdig på rundt fem timer, men jeg er ganske blåst i hodet nå – etter å ha telt hundrevis av ulike artikler, hehe.. På vei hjemover igjen kom jeg på at i dag er det jo Halloween, og slutten på oktober, så jeg stakk nesa innom en butikk og kjøpte inn litt godteri. Bare sånn i tilfelle noen små, skjønne unger kommer og banker på døra i kveld. Og hvis ikke, har vi litt ekstra godis – ikke dumt, med andre ord! Jeg digger Halloween, selv, men er liksom akkurat litt i overkant gammel til å gå rundt og tigge godteri, haha. Jeg skal på Halloween-fest til helgen da, så jeg skal overhodet ikke klage. Gleder meg som en unge på denne dagen!


..og ja, jeg har også jobbet en del, hehehh, skal slutte å mase om jobb nå.

(Q) Skal dere gjøre noe ut av Halloween?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg