det snør i Oslo?

Heihei!

I går hadde jeg en fredagskveld akkurat slik fredagskvelder er ment til å være. Gullrekka, taco og fineste samboeren min, Helene. Tredjemann er hjemme i Larvik denne helga, så det var bare oss to, og vi hadde det så hyggelig! Som vanlig kom jeg meg ikke akkurat tidlig i seng, noe som resulterte i at jeg våknet opp litt forvirret i dag og så at klokka viste halv tolv. Det er sjeldent at jeg sover så lenge. Men det var ganske deilig. 
Uansett, jeg kom meg omsider opp fra senga og fikk startet dagen. Jeg både dusjet, vasket og støvsuget rommet mitt og deler av leiligheten, så det ble en liten søndagsrutine allerede på lørdagen. Men det var da jeg sto og støvsuget at jeg ble møtt av tidenes syn utenfor vinduet mitt. Det snødde!! Jeg gav fra meg et lite hyl, og Helene gjorde akkurat det samme fra naborommet, haha. Hva skjer? Altså, vi var like forvirra begge to – plutselig snødde det store filler ute, og jeg vet ikke helt hva jeg følte. Jeg var veldig gira, veldig forvirra og veldig oppjaga. Snø, nå, i oktober?! Nei, jeg er fortsatt i sjokk.

(Q) Har det snødd der dere bor?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg