oktoberhverdag

Hei!

Det er mye som foregår om dagen. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg da jeg startet å studere. Men det skjer ting. Her og der. Hele tiden. Og jeg liker jo å få med meg det meste, så jeg ender opp med litt lite tid til overs til andre ting. Litt liten tid til å egentlig stoppe opp og ta en pust i bakken. Det er rart, men man glemmer så fort sånt. 

Etter forrige uke og alle innleveringene vi hadde da, ble jeg litt slått lufta ut av. Men jeg har gjort mye annet fint, som å slappe av hjemme med de fine, flotte samboerne mine. Og så har jeg jo jobbet mye, både mandagen og gårsdagen har jeg hatt sene vakter. Det har vært veldig spennende, og jeg har fått jobbe med mange veldig kule, men krevende saker. I går skrev jeg faktisk den saken som ble desidert best lest på hele nettavisa – det var stort for meg! I dag har jeg hatt fri, og vært på kafé med ei venninne fra klassen. Det har vært både koselig og deilig å få koblet litt ut av skole og jobb for en dag. 

(Q) Hvordan er dagene deres?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg