gjennom hodet streifer

… tanker som at jeg hadde det veldig fint i går kveld. Ute for å ta et par øl med ei venninne jeg har fått på studiet, men som jeg ikke hadde sett på noen dager. Hun er fantastisk.
… tanker som at jeg egentlig er litt lei av å jobbe med nyhetsproduksjon og innleveringer opptil ørene. Det hadde vært fint med et pust i bakken.
… det at jeg har overvurdert meg selv litt når det kommer til hvor mye krefter jeg egentlig har. 
… småting som jeg føler at jeg burde ha gjort, men ikke rekker eller orker å gjøre, men som likevel ligger å murrer i bakhodet og plager meg fordi jeg ikke tar tak.
… en drøm om å kunne sove ut og føle meg uthvilt etter natten. I dag er jeg hjemme og jobber med studiet, trengte en morgen uten stress. 
… og mye, mye annet som bare virrer rundt og prøver å få orden på kaoset.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg