å unne seg en liten shoppingtur

God lørdagskveld!

Jeg er hjemme alene i leiligheten denne helga, og nyter det som best jeg kan. Er alltid litt rart eller sturselig å være alene når man er vant til å være tre stykker oppå hverandre hele tiden, men det er litt fint i blant også. Jeg har vært i sentrum i dag, og rett og slett vært på en liten shoppingrunde. Det er sjelden jeg handler noe annet enn på Rema 1000 om dagen, hehe, men det er vel litt av greia når man er student. Men siden det blir så sjelden, tenkte jeg at jeg kunne unne meg en shoppingtur siden jeg tross alt ikke hadde andre planer i dag. Jeg gikk ned til Karl Johan, pleier å holde meg unna den gata så langt det går, blir helt gal av alle menneskene – spesielt på lørdager, men det var salg i noen spesielle butikker jeg gjerne ville innom. Da fikk det bare være at det var et mylder av folk der… Jeg gikk også gjennom Torggata og var innom noen butikker der, før jeg tuslet oppover til Alexander Kiellands plass med kursen hjemover. Det ble ikke noe storshopping, men jeg fikk da handlet litt – og det hjelper alltid litt på sånne kjedelige, grå høstdager hvor man er litt trøtt og sliten! Jeg fikk også gratis kaffe, latte laget på havremelk, på en av restaurantene på Kiellands plass, og gjett om jeg ble glad da(!!), det er seriøst ren lykke for meg, haha. 


Altså, jeg klarte ikke dy meg da jeg så denne dougnut-vogna midt på Youngstorget. Bare se, så digg!


… og det var litt barnslig, materialistisk lykke å handle sminke på INGLOT igjen. Jeg handlet så mye derfra før, men har bare ‘glemt det bort’ litt, det var ganske innafor å fylle opp kolleksjonen litt i dag, med andre ord!

(Q) Har dere gjort noe spesielt i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg