søndagsøndagsøndag

God søndag!

Håper dere har en deilig, rolig søndag. Jeg nevnte vel i forrige innlegg at jeg hadde søndagsfølelse allerede på fredag, men den kom snikende tilbake igjen i dag, hehe. Vi var en gjeng fra klassen, pluss litt flere, ute i går også. Ylva hadde invitert til vors, og det var skikkelig stemning der. Vi storkoste oss, og ble vel egentlig der så lenge vi kunne fordi vi heller ville det enn å dra videre. Det tyder på vellykket fest i alle fall! 
I dag prøvde jeg å sove så lenge som mulig, siden søvnmønsteret mitt ikke har vært helt optimalt den siste uka. Men jeg våknet tidlig og ble liggende med YouTube-videoer i noen timer, ups… Nå sitter jeg nydusjet i sofaen og skal snart se reprise av gårsdagens Skal vi danse. Det må alltid med – jeg dropper ikke en eneste episode av Skal vi danse. Basta, haha. Ha en fin søndag!


Og ja, vi hadde en greie med den flamingoen der. Aner ikke hvordan det skjedde, haha..

(Q) Har dere gjort noe gøy i helgen?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg