epleslang i egen hage

God torsdag!

Jeg fikk levert unna eksamensbesvarelsen min i går kveld, og det var en skikkelig lettelse. Jeg følte den hang over meg de siste par dagene nå, og det bare bare veldig greit å få den ut av verden. Vi var ferdige på studiet rundt ett i dag, og nå skal jeg bare nyte de dagene som kommer frem til mandag – for da kickstartes det med produksjon og innleveringer igjen. 
Over til noe helt annet.. Jeg har ved flere anledninger uttrykt min store, store kjærlighet for gata vi bor i, og bare generelt strøket vårt. Det er så deilig, rolig og idyllisk her. Vi har faktisk et eget epletre i bakhagen! For ikke så lenge siden bestemte vi oss for å ta turen ut i hagen for å plukke noen epler med inn, når vi først har muligheten, liksom… Jeg, som den gårdsjenta og lekne sjelen jeg er, klatret rett opp i greinene for å plukke de eplene som satt høyest. Maren holdt seg på bakkenivå, men til sammen gjorde vi en kjempejobb, og fikk med oss ganske mange epler inn i leiligheten igjen. Og det beste av alt: de var skikkelig gode!! Høstidyll i bygården vår<3

(Q) Har flere gått på epleslang i høst?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg