innflytningsfest og masse kaffe

God søndag!

I dag er det skikkelig søndag for min del. Jeg var ute på fest i går, og våknet opp rimelig sliten i dag, hehe. Det var innflytningsfest for ei av venninnene mine i klassen, og det ble en skikkelig bra fest med masse mennesker – både nye og fra klassen. Vi holdt på ganske lenge, og jeg var vel ikke hjemme før klokka var tre/halv fire. Med andre ord; godt å ha en søndag til rådighet, hvor planene er få og avslapningsfaktoren er høy! Klokka ble nærmere ett før jeg var oppe av senga i dag, og da var det rett og rimelig med en liten self-care-rutine. Sånne søndager er fine… Litt senere dro jeg og Helene på en kafé på Løkka, og koste oss til tross for at været var ganske grått og trist. Det er skikkelig høst om dagen, og jeg elsker det! 
Resten av dagen skal det skrives og jobbes litt. Jeg har tre arbeidskrav jeg må ha ferdig til tirsdag, så det er litt jobb som må gjøres. Jeg er allerede godt i gang med det første, og tror egentlig det skal gå veldig greit. Vi jobber med å finne nyhetssaker og skrive dem, noe jeg jo heldigvis har gjort et par ganger tidligere. På fredag var jeg hos en nyåpnet butikk i Bogstadveien, en skikkelig kul butikk som hadde invitert til feiring av nyåpning. Der var det både goodiebags og gratis kaffe fra en skikkelig stilig barista-sykkel. Når jeg tenker meg om, har jeg egentlig drukket helt skremmende mengder med kaffe denne uka, haha. Det har vært kaféturer etter skolen, kaffepauser litt sånn her og der, og gratis kaffe flere stedet – det gleder en student!

(Q) Har dere gjort noe gøy i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg