redaksjonsarbeid

Hei, dere!

Beklager fraværet mitt de siste dagene, jeg har ingen bedre unnskyldning enn at det har gått i ett kjør med studiene og litt andre ting. Vi har hatt forberedende arbeid i forkant av redaksjonsgrupper – altså har vi jobbet med alt vi trenger å vite/lære for å kunne jobbe redaksjonelt og ute i felten. I går startet vi opp med dette prosjektet, og gikk hvert til vårt i gruppene vi ble inndelt i. Vi har fått et bestemt område hvor vi skal jakte på nyheter, og lære oss å skrive nyhetssaker. Innen tirsdag må vi ha klart to nyhetssaker, samt en metoderapport. Så det er med andre ord litt å gjøre om dagen.
I tillegg har jeg klart å bli syk. Det er helt grusomt, og jeg tillater meg faktisk å være ørlite selvmedlidende, for jeg føler meg helt bånn. Det passer så innmari dårlig å bli syk nå. Jeg har tusen bedre ting å gjøre. Vel, vi får håpe det gir seg raskt, for jeg er ikke fan av å ligge i senga når jeg aller helst skulle vært produktiv. Vel, håper dere har en fin (bedre) uke enn meg, hehe 🙂

(Q) Har noen flere fått høst-forkjølelsen enda?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg