Frognerparken og besøk hjemmefra

God lørdag! 

Det var så deilig å kunne sove ut i dag, og bare dra ut tiden med mobilen i senga uten å ofre det at jeg måtte stå opp, en tanke. Jeg hadde en utrolig hyggelig gårsdag. Mamma, Leah og Ben kom innom på besøk, og de har jeg ikke sett siden jeg flyttet – så det var veldig fint å få besøk igjen! Jeg ble skjemt bort med matvarer og småtteri til å fylle opp kjøleskapet med (<3studentlivet<3) og det gledet studenthjertet mitt seg godt over. Vi dro videre til Frognerparken, fordi lillesøstera mi tror Oslo er synonymt med den parken, og elsker den omtrent mer enn livet selv, haha! Vi var der en liten stund, før vi satt os i bilen og kjørte ned til bunnen av Grünerløkka hvor vi spiste på Südøst. Vi har vært der en gang tidligere, og ble så imponert at vi ikke trengte å tenke oss om mer enn to ganger før vi bestemte oss for hvor vi ville spise i går. Jeg tuller ikke, det stedet har en av de aller beste sushiene jeg har smakt – det er så utrolig godt!! Da det begynte å bli sent, og Leah var relativt sliten og trøtt, tok de turen hjemover igjen. Det var veldig koselig å se igjen familien, det blir jo liksom en god stund mellom hver gang.

(Q) Hva gjør dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg