in need of motivation

Hei på dere!

I dag har jeg lesedag, og har foreløpig ikke fått den beste starten på lesingen. Det er litt vanskelig å komme seg i gang når man bare aller helst vil bli liggende i senga eller gjøre typ. alt annet som plutselig lar seg friste. Jeg trenger litt lesemotivasjon kjenner jeg… Det er nok bare å ta meg selv litt hardt i nakkeskinnet og sette meg foran bøkene, det bare føles som en av denne studentverdens største kneiker å komme seg over, hehe. I går var jeg hos ei av klassevenninnene som bor på Majorstua, sammen med noe flere fine folk fra klassen, og hadde en aldri så liten vinkveld. Det var så utrolig koselig, og ikke minst sosialt å faktisk ta initiativ til å finne på litt utenfor skolen. Så vi hadde både vin og kjeks, og satt oppe til godt over midnatt mens vi skravlet om smått og stort. Jeg elsker sånne hyggelige tiltak, det gjorde hele kvelden så mye bedre!


Jeg har forresten forelsket meg helt i denne t-skjorta fra Bikbok. Den er fra ‘sjekk deg’-kampanjen deres, som jeg synes er helt utrolig bra! 

(Q) Er det flere som sliter litt med lesemotivasjonen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg