grønn(saksmarked)land

Hei!

Jeg pleier ikke akkurat å vanke særlig mye i områdene rundt Grønland, både fordi jeg ikke bor veldig nærme, og fordi jeg ikke helt har så mye spesielt å gjøre der. Men da jeg var ute med Emilie på søndag, endte vi opp der da vi tuslet ned Akerselva. Hun er bedre kjent der enn hva jeg er, og tok meg derfor med til det beste frukt- og grønnsaksmarkedet Grønnland har. Altså, herlighet, så mye mennesker som var der(!!), men det hadde de god grunn til. Jeg skjønner i alle fall hvorfor disse markedene har vært så skrytt opp i skyene. Så mye billig! Jeg trengte ikke allverdens, men jeg fikk med meg en kurv med jordbær, en mango, en cantaloupemelon og et nett med avokadoer for like over 70 kroner. Jeg var frelst, med andre ord! Gjett hvem som skal tilbake dit, da…

(Q) Har dere handlet på slike markeder tidligere?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg