retrolykke

Heihei!

Så var det mandag og ny ukestart. Hele forrige uke jobbet vi med kilder og kildekritikk på skolen – vi har ulike ‘temauker’ hvor vi lærer om spesifikke temaer innenfor journalistikken hver uke. Nå hadde vi oppstart på etikk som journalister, det er veldig spennende og kanskje noe av det viktigste vi lærer om, synes jeg! Men over til helga som var, jeg skrev jo om nydelige Martine som var her på en litt forskjøvet helg, og hvor koselig vi hadde det sammen. Jeg rakk ikke mer enn å skrive det forrige innlegget før det plinget inn en melding fra min fine Emilie, som også har flyttet til storbyen for å studere her i år. Vi planla å treffes på en kafé og oppdatere hverandre litt på alt som har skjedd i livet siden vi sist så hverandre. Vi endte opp på verdens skjønneste kaffebar på Løkka; Retrolykke. Altså, for en sjarm og sukkersøt stil! Jeg kan fint se for meg at jeg ender opp som stamgjest her, haha.. Etter at vi hadde drukket kaffen vår, tuslet vi nedover Akerselva, og endte opp på Grønland. Det ble en skikkelig fin slutt på helga ♥

(Q) Har dere en favoritt-kafé i Oslo?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg