lesedager

God ettermiddag!

I dag har vi lesedag på studiet, noe vi forsåvidt har hver torsdag. Det er veldig deilig med en dag uten skole midt i uka, men det er en langt større utfordring å åpne bøkene når jeg sitter hjemme og har aller mest lyst til å se på serier inn i evigheten og bare sløve, hehe. Neida, jeg skal faktisk ta meg i det i dag, og finne fram pensumet nå. Vi har om kilder og kildebruk denne uka, og alle forelesningene har handlet om det, så jeg føler liksom jeg har fått litt nok. Men den fella skal jeg ikke gå i, jeg skal være flink og lese pensumet mitt. Uff, dette hørtes ut som tidenes syte-snakk, men oppstarten har vært litt slitsom, og det har fristet å benytte de anledningene jeg har hjemme til å ligge rett ut i senga med Netflix. Jeg får prøve å finne en god balanse på det. 
I kveld kommer Martine på besøk til meg. Vi ble kjent i Fredrikstad i fjor, og har faktisk ikke sett hverandre siden november – det er helt sykt! Vi har facetimet og ringt med hverandre minst en gang i uka siden da, så det føles ikke så lenge ut, men det er det faktisk. Helt merkelig å tenke på… Hun kommer i alle fall i kveld, og skal bli over til lørdag, og det gleder jeg meg så masse til, åh!!

(Q) Er det flere som sliter litt med å komme i gang med skole?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg