lag dine egne energikuler

God søndag!

I dag har vi første dagen i fadderuka uten noe opplegg, og det er faktisk helt greit nå, haha. Dette er jo omtrent russetida om igjen, og det tar på for å si det sånn. Det har vært aktiviteter og fester hver kveld, men det er så koselig, og vi blir ekstra godt kjent!
Men siden jeg tross alt har helt fri i dag, tenkte jeg at jeg ville prøve ut noe nytt (og mer studentvennlig enn butikkversjonene). Forrige dagen var jeg på butikken og handlet inn dadler, hasselnøtter og mandler. For jeg hadde nemlig sett en oppskrift på hjemmelagede energibarer. I en blender kjørte jeg sammen nøttene, dadlene, pluss litt chiafrø, honning og kakaonibs fra skapet. Men dette ble litt for mye for blenderen, og vi kom ikke stort lenger enn at alt bare blandet seg sammen. Men da fikk jeg den lysende ideen at jeg kunne lage kuler ut av dem i stedet, og heller ha med litt hakkede og hele nøtter i. Det funket myye bedre, og det beste av alt – de ble utrolig vellykkede! Verdt å teste ♥

(Q) Har dere testet ut noe likende før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg