samboeree

God dag!

I går fikk jeg besøk av mamma og Leah som skulle kjøre inn noen stoler og litt småtteri, i tillegg til å komme på besøk. Det ble ikke noe av hytteturen til Vrådal, da det ble litt mye styr på kort tid, og jeg kjente jeg ble litt stressa av hele tanken. Vi dro også en tur på IKEA, og fikk handlet de siste få nødvendighetene (kommer garantert til å finne ut av at jeg mangler mer, men all good akkurat nå). Da vi kom tilbake til leiligheten hadde Maren og Helene kommet seg på plass også! De kom i går, og siden da har vi bare fått på plass sakene deres, handlet inn masse mat og storkost oss! Vi dro også ut på kvelden, til Villa Paradiso på Løkka, for å spise og feire at vi endeliig er samboere. Jeg har hørt mye bra om stedet, men altså wow, det var så god mat og deilig stemning der! Vi dro hjemover og tilbrakte resten av kvelden med å skravle og ordne litt ting her. Det er fortsatt litt som må på plass, men det begynner virkelig å komme seg her, og det er så utrolig deilig!!

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg