lønnsom sommerferie

Hei!
Jeg har hatt neon dager nå fylt opp av jobb og annet. Det, i tillegg til et nettverk hjemme som aldri vil fungere, har gjort at jeg ikke har blogget noe om de siste dagene. Jeg fikk noen dager fri fra jobb, og de har jeg brukt sammen med familien, og til å pakke ned enda litt mer i forkant av flyttinga. Mellom slaga har jeg ikke hatt nok krefter til å gjøre så mye annet, og har endt opp med å se på Broen på nytt, kombinert med min trofaste Friends. Jeg har jobb resten av denne uka også, men etter søndag er jeg ferdig for i sommer. Da skal jeg også flytte til Oslo, og få alt på plass! Så dagene fremover kommer til å være hektiske, men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å ikke forsvinne helt. Håper dere har en fin uke 🙂


Var forresten her og tok kveldsbad med fineste Maren her om dagen, det var så deilig, forfriskende og vakkert!

(Q) Har dere noen jobb i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg