late dager

Heihei!

I dag, som i går, var jeg sent i seng og sent oppe. Jeg er jo egentlig et skikkelig B-menneske, men får liksom aldri sovet lenge med skole, jobb og alt annet som kickstarter dagen grytidlig. Men disse fridagene jeg har mellom jobbingen nå merkes på døgnrytmen. I natt var jeg i seng kokka tre, og frem til da hadde jeg sett på en film og strikket. Jeg har fortsatt ikke kommet ordentlig i gang med dagen, men det er ikke sikkert jeg trenger heller, for jeg har ingen agenda. Jeg har pakket ned enda litt mer i esker for flyttingen. Det er en stund siden jeg var i leiligheten sist, og jeg tenkte jeg skulle dra innover til Oslo igjen i morgen for å ordne et par ting til på IKEA, og  få ut litt mer av rommet mitt her hjemme. Det blir så bra! Håper dere har en litt mer produktiv dag enn jeg har, eller at dere koser dere med hva enn dere måtte gjøre!

~M a t h i l d e~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg