hekta på nett

Hei!

Okei, ser at tittelen kan virke litt misvisende, men jeg snakker (selvfølgelig) om handlenett. Jeg er ganske rar sånn, og får hekta på ting jeg egentlig ikke trenger mer enn to/tre av. Samme gjelder notatbøker. Det er et skikkelig problem, jeg har mistet styringen. Men det kunne vært verre. Poenget mitt er i alle fall at jeg har, med tiden, klart å samle opp ganske mange slike handlenett. Her om dagen skulle jeg handle litt, og var innom Søstrene Grene, da jeg kom til kassen rasket jeg med meg et helt blankt nett, og tenkte jeg skulle bruke det på resten av shopping-runden min for å spare meg (og miljøet) for unødvendige plastposer. Men jeg hadde jo i grunn lyst på et litt mer livlig nett enn bare et helt blankt et. Så jeg handlet med noen strykeark fra Clas Ohlson, og printet ut verdens skjønneste bilder på de. Det skulle ikke mer til enn litt klipping og et strykjern for å lage favorittnettet mitt så langt. Jeg printet nemlig ut noen mummi-bilder, og hvis dere henger sånn tålelig med, så vet dere at jeg har en syk obsession med mummi-ting også. Det ble så utrolig fint, og jeg har fått overraskende mange kommentarer og komplimenter på det! Dere burde virkelig gi det et forsøk selv, man kan designe drømmenettet!


Altså, bare se hvor nydelig det ble!!

(Q) Har dere prøvd det samme?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg