snart med vitnemålet i hånda

Hei!

Nå farter jeg frem og tilbake mellom sminkebordet, mobilen og PC’en for å ordne meg til avslutning. Eller, det er ikke så mye farting, heller veksling mellom sengekanten og sminka, hehe. Tidligere i dag har jeg hatt besøk av Helene og Maren for å avtale litt praktisk og sånt før flyttingen. Vi overtar egentlig leiligheten i dag(!!), men skal inn til Oslo i morgen for å overta nøklene og flytte inn de aller første sakene – herlighet, jeg gleder meg så villt masse!! Men nå er det litt andre ting som står i hodet på meg, det er bare noen korte timer til vi skal ha vitnemålutdeling, og jeg kjenner først nå at nervene kommer. Nerver er kanskje feil ord, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg gleder eller gruer meg mest. Det blir helt fantastisk å ende 13 års skolegang, men det er bestandig trist når sånt er over… Vel, enn så lenge skal jeg bare ordne meg, få sminken fin og hoppe i bunaden – så tar vi det derfra. Jeg er skikkelig spent!

(Q) Er dere ferdig med skolegangen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg