én kort dag igjen

Hei!

Det har vært så deilig å være tilbake på jobb igjen. Jeg jobbet jo helgevakt, men var i bursdag på søndag, så jeg påtok meg litt jobb i går også. Det viste seg å bli litt knapp tid til å rekke alt i går, og dermed ble det jaggu meg jobbdag i dag også. Haha, jeg føler meg egentlig bare heldig ? det er ikke alle 19-åringer som elsker jobben sin like høyt som det jeg gjør. Det er nesten så lønninga bare er en bonus! Men for all del, det er superkjekt å tjene litt nå som vi snart flytter, og studentlivet skal begynne. Jeg tror ikke akkurat jeg skal slite med å bruke pengene mine, for å si det sånn.

Men nok jobb, jeg har ikke akkurat brukt dagene mine på noe annet. Men i morgen er det skoleavslutning og vitnemålutdeling. Herlighet, jeg kjennes jeg grugleder meg noe voldsomt. Det skal bli nydelig med ferie og fri, uten å måtte tenke på skole, oppgaver og vurderinger konstant, men det kjennes ganske rart og vemodig også. Det blir litt trist å skulle ta farvel med 13 års skolegang og fine lærere. Men jeg skal ikke tenke for mye på det før i morgen. Nå har jeg først en rolig kveld foran meg, og den skal brukes godt! Vi snakkes 🙂

(Q) Har dere fått sommerferie enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg