jordbær og lukten av solkrem

Hei!
Nok en stekende varm dag i Larvik, altså, jeg er helt gjennomsvett og kokt i panna! Det er ikke en sky å se på himmelen, og jeg kledde meg i en shorts og t-skjorte, men måtte skifte til noe enda lettere da jeg gikk utendørs. Jeg har huset for meg selv i dag, og har ikke gjort noe annet enn å ligge ute på terrassen med masse drikke (les: Pepsi Max og Monster), jordbær og Friends. Eller, det har vekselvis gått mellom episoder av Friends og spillelista “Norsk Sommeridyll” på Spotify – det er lite som gir meg mer sommerstemning enn den lista der! Jeg har også smørt meg inn med solkrem fra topp til tå, for altså, jeg har vært helt elendig på å smøre meg disse dagene. Jeg har liksom tenkt at mai-sola ikke er like sterk, men når den varmer opptil over 30 grader, må jeg nesten arrestere den tanken, og smøre meg godt inn, hehe.. Men nå får jeg komme meg tilbake til varmen, det er så nydelig utenfor!!

(Q) Hva gjør dere i varmen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg