finnes det noe som heter for varmt?

Heisann!

Jeg har nesten ikke vært utendørs i dag, og ja, dere har fullt lov til å gi meg pepper for det. Men jeg har ikke orker å koke ihjel mens jeg desperat prøver å få litt brunfarge på kroppen. Jeg har elsket solen disse dagene, og ligget ute i lange tider for å både få varme og brunfarge, men akkurat i dag har det nesten vært litt for varmt..! Jeg trodde ikke jeg skulle si det, og det er kanskje dumt å klage på sola når den først er her, men de gangene jeg har sittet ute i dag, har jeg ikke orket mer enn ti/femten minutter. Det sier litt! Jeg har egentlig hatt en veldig sløv dag, og prøvd å roe ned både hode og kropp etter to slitsomme eksamener, og prøvd å lade opp så smått til enda en i starten av neste uke. Ellers har jeg ryddet litt på rommet, pakket litt klær og sånt (reiser til Fredrikstad etter jeg har hatt eksamen på tirsdag), og chillet rundt i sommerklær med musikk på anlegget. Det er viktig med noen sånne dager i blant også, alt trenger ikke gå i fullt tempo konstant! Kos dere videre i varmen 🙂

Kom også på at det var evigheter siden sist jeg hadde på neglelakk, og stylet dem litt – tror jeg liker det!

(Q) Har dere gjort noe koselig i sommervarmen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg