Russetiden har startet | Vlog fra landstreffet

Hei dere!

Jeg klarte ikke dy meg da jeg var på landstreff forrige helg, jeg tok med GoPro’en og vlogget mens vi kickstartet russetiden! Jeg har virkelig savnet å vlogge og lage videoer generelt, og akkurat nå var sjansen der for å lage en skikkelig morsom vlog. Jeg har fått med de beste klippene fra Landstreff Fredriksten, og savner det allerede, haha. Det var en skikkelig fin opplevelse, og ikke minst en skikkelig bra start på russtiden! Og ja, forresten, jeg må bare advare om alkohol i denne videoen, det forekommer for å si det sånn. Da er dere advart – enjoy ♥

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg