SHE WOLF 2018

Heisann!

For en kveld gårsdagen ble! Jeg fortalte dere jo at vi skulle ha konseptslipp med russegruppa vår, og jeg må vel si at akkurat dette hadde jeg gledet meg til lenge! Vi var samlet hos ei i gruppa, Stine, og hadde en skikkelig morsom fest med myye liv. Vi startet festen klokka seks, men ventet med å slippe navnet vårt til klokka åtte, og jeg er ganske excited over å si at Alter Ego 2018 nå er blitt til She Wolf 2018. Vi ville ha en sammenheng mellom dekknavn og konsept, og She Wolf er jo alteregoet til Shakira. Jeg digger både navnet, logoen og klærne våre. Nå kan russetida godt starte snart for min del!

(Q) Hva synes dere om konseptet?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg