påskeferie!

Heisann!

Nå kan jeg endelig skru ned prestasjonene litt og trekke pusten godt. For endelig er det påskeferie og litt fri fra skole og arbeid. Jeg har dessverre ligget syk over halvparten av uka, og har vært i ganske elendig form. Jeg begynte å brygge på noe jeg håpet bare var en forkjølelse i slutten av forrige uke, og forrige helg var jeg ikke akkurat i toppform. Mandag ble jeg sendt hjem fra skolen med influensa og muligens halsbetennelse. Jeg lå rett ut de par neste dagene, men tvang meg opp på beina igjen halve onsdagen for å gjennomføre en historieprøve. Jeg så sikkert ut som et lik der jeg kom med feber og skulle skrive alt jeg kunne om den kalde krigen, men jeg fikk i alle fall gjennomført, og jeg veldig fornøyd med det. Nå er jeg ganske mye bedre, har en del vondt i hodet og kroppen, men det aller verste har gitt seg. Så det smaker veldig godt med ferie og litt fritid nå! Jeg har planer om å rydde og vaske over rommet mitt i dag, og så skal jeg begynne å pakke litt, for på mandag drar jeg tilbake til Fredrikstad og feirer påskeuka der. Vi snakkes siden, ha en fin helg 🙂

(Q) Hvordan har uka deres vært?
(Q) Hvordan starter dere påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg