småstresset?

Hei på dere!

De siste dagene har gått slag i slag – har det ikke vært det ene, så har det vært det andre. Helgen var forsåvidt fin, og jeg fikk tatt ting litt med ro, men jeg merker jo at det blir mer trøkk og press når jeg kommer hjem en stund av gangen. Det krever sitt å skulle innhente så og si alt det de andre har jobbet med, og gjerne også ta igjen vurderingene de har hatt mens jeg har vært borte. Men det går seg til, og jeg klarer stort sett å venne meg til å jobbe på høygir, hehe. Jeg har i alle fall ikke gjort stort annet enn å arbeide, skrive, lese, pugge og sove den forrige uka, og frem til nå. Men nå er det jo faktisk snart eksamener, og det nærmer seg slutt med stormskritt – så litt til skal jeg alltids klare å holde oppe! I dag har vi jobbet mye med Hamun og modernismen i norsken, det er stort sett det vi har jobbet med den siste uka. Jeg fikk også lov til å dra litt tidligere i dag, så jeg kunne jobbe hjemmefra med naturfag. Det er jo veldig deilig, så får jeg tatt ting litt med ro resten av dagen. Nei, nå ble det mye skolesnakk, vi får høres siden! 🙂

(Q) Er det stressende dager for dere også?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Kan tenke meg det føles stressende nå før eksamen. Ønsker deg masse lykke til, og håper du får slappet av i helgene. ha en kjempe fin dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg