tiende mars

Heihei!

I går hadde jeg en skikkelig deilig lørdag – slik de skal være! Jeg tenkte først å ta det rolig med seier og kaffe, men så ble det noen endringer i de planene. Helene, min bestevenninne, spurte om jeg hadde lyst til å være med henne en tur til byen, så kunne vi dra på en kafé eller noe liknende. Det slår aldri feil, så jeg plukket henne opp, og før vi egentlig visste det selv, var vi på vei til Sandefjord. Vi ville gjøre noe litt utenfor lille Larvik, så da satte vi like gjerne snuta mot nabobyen. Der var vi på Hvaltorvet og kikket i noen butikker, så satt vi oss på “Bare Beppe”, en helt nydelig kafé i sentrum. Da vi kom hjem, kom Marie over hit på besøk, og vi tre hadde en etterlengtet jentekveld med Melodi Grad Prix på skjermen! Rett og slett en perfekt lørdag med jentene mine <3

(Q) Har dere vært på byturer eller kafeer denne uka?
(Q) Fikk dere med dere MGP i går?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg